Xunto ás bonecas maniquís e aos xogos de sociedade, a tecnoloxía impón a súa supremacía. Os xoguetes multiplican as funcións para responder ás esixencias dos nenos
Fronte á invasión tecnolóxica, segue habendo sitio para os xoguetes de toda a vida, pero o fenómeno interactivo afecta tamén aos peluches dándolles un aspecto moi realista. O xoguete en internet -Mattel con barbiegirls é o precursor, pero Hasbro seguiralle de preto a partir de febreiro co seu xoguete virtual Vips - é o futuro.
O mundo da alta tecnología
As cámaras fotográficas (a partir de 4 anos), en particular, o Kidizoom, conta ao tempo con antichoque, vídeo (45 minutos), lector MP3 e consola de xogos con programa informático de edición integrado (100 euros).
Máis educativos, V.Smile pro, unha consola homenaxe ao grafismo 3D (a partir de 6 anos) e o Leapster con pluma e pantalla táctil para aprender divirtíndose (a partir de 4 anos, de Leapfrog). Os robots (a partir de 8 anos) están sempre moi presentes como Spykee, un robot espía equipado dunha webcam e dun micro.
Robo Exploración, un equipo de construción de robots ultra perfeccionados (a partir de 12 anos, Fischer Technik, de Robopolis). Os xoguetes voadores (a partir de oito anos). Dragonfly, insecto controlado a distancia que realiza figuras e pasa mensaxes (Wow Wee Robotics), mentres que os dous helicópteros Sky Challenger equípanse dun sistema de TIR por infravermellos para facer caer o seu adversario (Silverlit).
Para desenvolver o seu sentido artístico, están os instrumentos musicais como a Power Volta Guitar, unha guitarra electrónica réplica de Gibson, táctil (a partir de 5 anos, de Hasbro) e os Tubos Mix sintetizadores, unha clase de órgano futurista con teclado e tubos para compoñer as súas pezas (a partir de 7 anos, de Lansay).
As bonecas sabias (a partir de 3 anos). A nova xeración dos bebés quere ser máis auténtica que a propia natureza. O Neno Born, de Zapf ofrece nove funcións). Corolle inventa un bebé políglota que, ademais das súas dezaseis funcións (fai pipí, e chora...), fala catro linguas, e Mattel crea a Incrible Alicia, unha nena con cara interactiva que reflicte as súas emocións e pronuncia 1.000 frases.
Nenuco propón un bebé acompañado dunha lousa máxica, Nenuco Cociña Máxico. As bonecas anticonformistas. Vendaron seduce con estas bruxas ao cabelo coloreadas, Dorémi e as súas amigas.
A mutación dos xogos de sociedade
Para seducir á nova xeración, saíron edicións dos xogos en DVD. despois do Ordinario Pursuit e o Cluedo, é o turno de Monopoly que ofrece tamén a súa versión DVD. O obxectivo: transformar unha illa en complexo hoteleiro paradisíaco (Tropical Tycoon, Parker).
Pero para cautivar os preadolescentes, os xogos de sociedade tamén pactaron coas series de TV como Prison Break (a partir de 12 anos) e saen en xogo familiar sobre o Wii, como Cerebrum (Electronic Arts) e en Playstation 2 co xogo Buzz (Sony).